GALERIA

Obłóczyny nowych ministrantów

W niedzielę 23. października pięciu chłopców po odpowiednim czasie przygotowania zostało przyjętych do grona ministrantów naszej parafii. Zarówno nowym ministrantom, jak ich rodzicom gratulujemy wytrwałości i życzymy wytrwałości.

Wizyta w Radio Victoria

14 października zostanie w pamięci naszych ministrantów jako dzień, kiedy mieli okazje zwiedzić naszą łowicką rozgłośnie Radio Victoria

Grill dla ministrantów z rodzicami

W sobotę 24 września był grill dla naszych ministrantów z rodzicami. Nie zabrakło wspólnej zabawy, gry w piłkę oraz śpiewów.

Rajd rowerowy Sromów

Szklarska Poręba - dzień 7.

Ostatni dzień przed powrotem do domu... Wykorzystaliśmy go na rozrywkę, ostatnią wizytę w centrum Szklarskiej Poręby uwieńczoną kupowaniem pamiątek. Dwie osoby odłączyły się od grupy, by sprawdzić inny, do tej pory nieznany szlak na Szrenicę... Cel został osiągniety. Po południu mielismy jeszcze czas na to, żeby się spakować i zrelaksować. Była też Msza Święta i pożegnalne ognisko z grami i wspólnymi zabawami oraz śpiewem piosenek...

Szklarska Poręba - dzień 6

Dziś pobudka była wcześniej niż wczoraj, bo o 7.45. Naszym zwyczajem udaliśmy się na rozgrzewkę, by rozruszać nasze mięśnie, które po całej nocy były zastałe. Następnie posililiśmy się, gdyż czekała nas kolejna wyprawa… Tym razem wszyscy udaliśmy się do centrum Szklarskiej Poręby pod wyciąg na górę Szrenicę. Tam podzieliliśmy się na dwie grupy. Kilka osób na czele z ks. Robertem o własnych siłach miało dostać się na szczyt, zaś pozostali czekali w kolejce do wyciągu. Wszyscy spotkaliśmy się na szczycie, gdzie było wspólne robienie zdjęć oraz odpoczynek. W drodze powrotnej podziwialiśmy wodospad Kamieńczyka. Po powrocie do domu obiedzie oraz Mszy graliśmy w gry i wspólnie się bawiliśmy.

Szklarska Porba - dzień 5.

Dzień zaczęliśmy rozgrzewką. Potem zjedliśmy dobre śniadanie. Po kilku minutach pojechaliśmy do Leśnej Huty. Gdzie zaczęliśmy ozdabiać szklanki. Następnie poszliśmy na warsztaty do Żelaznego Tygla Walońskiego. Po dwóch godzinach pojechaliśmy kupować pamiątki. Następnie w ośrodku zjedliśmy obiad, po którym mieliśmy czas wolny. Wykorzystaliśmy go na grę w siatkówkę, piłkę nożną i gry planszowe. Wieczorem czekało na nas ognisko z kiełbaskami.

Szklarska Poręba - Karpacz - dzień 4.

Kolejny dzień na górskim szlaku. Dziś niektórzy z nas weszli na Śnieżkę, a pozostali byli w schronisku Strzecha Akademicka i Samotnia. Po takim wysiłku moczyliśmy się na basenie.

Szklarska Poręba - dzień 3.

Dzień zaczęliśmy od krótkiej rozgrzewki . Następnie poszliśmy na Wysoki Kamień, a do wędrówki wybraliśmy czerwony szlak. Schodząc z Wysokiego Kamienia mijaliśmy: Kozie Skały, Czerwone Skałki, Dzwonnice, przechodziliśmy przez Czarną Górę aż dotarliśmy na Zakręt Śmierci. Malowniczą drogą schodziliśmy w kierunku Zbójeckich Skał aż dotarliśmy do Chaty Izerskiej. Po krótkim odpoczynku i smacznym obiedzie kolejny raz podzieliliśmy się na mniejsze grupy, tak aby każdy mógł inaczej spędzić czas. Była więc gra w piłkę nożną, zakupy w sklepie, gra w bilard i ping-ponga. I tak minął kolejny, ciekawy dzień… :-)

Szklarska Poręba - dzień 2.

Kolejny piękny dzień rozpoczęliśmy poranną rozgrzewką, śniadaniem i od razu ruszyliśmy w góry. Wyruszyliśmy z Chaty Izerskiej i udaliśmy się w kierunku skał o śmiesznie brzmiącej nazwie „Chybotek”. Później skierowaliśmy się w kierunku Złotego Widoku, z którego podziwialiśmy malownicze widoki. Kolejnym punktem wycieczki była Chata Walońska, w której mogliśmy oglądać minerały oraz zwiedzać stare podziemia. Po zwiedzeniu chaty udaliśmy się nad Wodospad Szklarki, gdzie zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcia. Ostatnim etapem był powrót do ośrodka. A po południu, pełni energii i zapału udaliśmy się do różnych miejsc – boiska do piłki nożnej, boiska do gry w siatkówkę, świetlicy, gdzie graliśmy w gry stolikowe i do sklepu :-)

Łowicz - Szklarska Poręba - dzień 1.

21 sierpnia grupa młodzieży składająca się z dziewczyn i chłopców pochodzących z Łowicza i Międzyborowa rozpoczęła swój wakacyjny wyjazd rekolekcyjno-wypoczynkowy w Szklarskiej Porębie. W trakcie drogi zatrzymaliśmy się we wrocławskim Kościele Najświętszej Maryi Panny na Piasku, aby tam – w Kaplicy Filipa Smaldone – sprawować niedzielną Eucharystię. Po Mszy Świętej mieliśmy okazję posłuchać siostry Małgorzaty ze Zgromadzenia Sióstr Bożego Serca Jezusa, która opowiedziała nam, że w tym miejscu raz w tygodniu spotykają się osoby niesłyszące i słabosłyszące, gdzie mogą uczestniczyć w specjalnej Eucharystii odprawianej w języku migowym. Po przyjeździe do Chaty Izerskiej każdy miał chwilę na zakwaterowanie się, a następnie rozpoczęliśmy nasz pierwszy Pogodny Wieczór… :-) Każdą kolejną relację przygotują uczestnicy wyjazdu :)

Rajd Nieborow

Oto przykład jak można zwiedzać okolice...

Aquapark Kutno

Oto grupa naszych ministrantów w aquaparku w Kutnie. Niech żałują Ci co nie byli.

Spływ

W środę, 03 sierpnia 2016 r. jedenaście odważnych osób podjęło się nie lada wyzwania, jakim był spływ kajakowy. Wszystkim udało się osiągnąć cel i bezpiecznie dotrzeć do mety. Gratulujemy odwagi i wytrwałości.

Rajd rowerowy

We wtorek 26. lipca tak prezentowała się grupa kolarska. Wszyscy zwarci i gotowi do jazdy. Brawo dla wszystkich którzy odważyli się pojechać w nieznane.

Kolędowanie

W drugą niedzielę Narodzenia Pańskiego nasi ministranci i schola odwiedzili rodziny naszej parafii, jako kolędnicy.

Koncert kolęd

W Niedzielę Świętej Rodziny w naszej świątyni parafialnej miał miejsce koncert kolęd, na który przyszło wiele osób. Był to czas na wspólne śpiewanie i podzielenie się doświadczeniem świętowania.

Ministranci - Mecz - Łowicz - Borzęcin

W sobotę 17 października gościliśmy ministrantów z Borzęcina, którzy przyjechali do nas ze swoim opiekunem ks. Piotrem Miazkiem, pochodzącym z naszej parafii. Zwiedzili nasz kościół, rozegrali oni mecz w piłkę nożną halową z naszymi ministrantami. Dziękujemy naszym gościom za wizytę i dobrą zabawę.

Kraków - Zakopane - pielgrzymka

Przedstawiciele naszej parafii z ks. Piotrem Jóźwiakiem byli na dwudniowej pielgrzymce w krakowskich Łagiewnikach i Zakopanem.

Pielgrzymka do Domaniewic

Tradycyjnie w święto Narodzenia NMP wierni wyruszają z Łowicza do Domaniewic, by oddać cześć Matce naszego Zbawiciela. I w tym roku nie zabrakło osób z naszej parafii.

Dożynki

Na zakończenie tegorocznych żniw wierni pragnęli podziękować Bogu za tegoroczne zbiory i prosić Go, o błogosławieństwo na najbliższy rok.